Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Sep 2024 09:06:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Kose Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/06480 aadressile Harju maakond, Kose vald, Nõrava küla, Laastu 
(null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Üksiku väiketuuliku maksimaalse tuulikulaba 
tipukõrgusega kuni 80 m. Tuuliku asukoht täpsustatakse projekteerimisel 
arvestades müra modelleerimise ja varjutuse hindamise tulemusi. Tuuliku 
masti ja pöörlevate labade varjud ei tohi langeda naaberkinnistu elamu 
õuemaale ega üldkasutatavale puhkealale kui tuuliku vari ei kattu juba 
olemasoleva objekti varjuga (nt olemasolev haljastus, hooned, rajatised).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27107417>  (menetlus nr: 
446368), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kose Vallavalitsus) või menetleja (SIIRI HUNT) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister